سرخط خبرها

اکران پرچم‌ها و کتیبه‌های منتخب «جشنواره ملی پرچم و کتیبه رضوی» در دهه کرامت + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۲۰۴۳
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
اکران پرچم‌ها و کتیبه‌های منتخب «جشنواره ملی پرچم و کتیبه رضوی» در دهه کرامت + فیلم
دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی «جشنواره ملی پرچم و کتیبه رضوی» از انتشار و اکران طرح‌های منتخب این جشنواره در دهه کرامت و میلاد امام رضا‌(ع) در شهر‌های بزرگ ایران خبر داد.

علی حیاتی در حاشیه مراسم افتتاحیه کارگاه‌های «جشنواره ملی پرچم و کتیبه رضوی» در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: موضوع کتیبه و پرچم طی ۵ سال اخیر در جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) مغفول مانده بود و امسال بنا را بر آن گذاشتیم که در حوزه امام رضا(ع) و به‌مناسبت دهه کرامت، اقدامی را در قالب نخستین جشنواره ملی انجام دهیم.

وی ادامه داد: از مجموع ۳۰۰ متقاضی حضور در کارگاه‌های این جشنواره، ۸۰ نفر از سراسر کشور و در رشته‌های گرافیک، تصویرسازی، خوشنویسی، طراحی نقوش اسلامی و... پذیرفته شدند و طی ۳ روز آینده زیر نظر استادان و مربیان متخصص در پرچم و کتیبه فعالیت خواهند کرد.

دبیر اجرایی جشنواره خاطرنشان کرد: پرچم‌های شهری و کتیبه‌های خانگی، دو محور اصلی جشنواره هستند و قرار است پس از آیین اختتامیه و تا پیش از دهه کرامت، طرح‌های منتخب برای اجرا و اکران در شهر‌های بزرگ کشور با هماهنگی شهرداری‌های آن شهر‌ها نصب شود. همچنین بخشی از آثار به‌مناسبت میلاد امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی اکران خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->